مقالات مقالات .

مقالات

مراحل اجراي ديوار سبز

براي اجراي اين طرح در اولين قدم بايد محل مناسبي را انتخاب نمود. مكان هاي مختلفي كه براي پياده سازي اين طرح مورد توجه قرار مي گيرند شامل ديوارهاي قديمي ساختمان ها، ديوارهاي كناري و بلند، ديواره هاي پاركينگ ها، بزرگراه ها و مراكز صنعتي و كارخانه ها، فضاي داخلي اماكن عمومي و ساختمان ها و لابي مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فوايد زالو درماني

يك مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بهترين افراد براي زالو درماني افراد با مزاج گرم و تَر يا دموي مزاجان و بدترين افراد نيز كساني هستند كه مزاج سرد، خشك يا سوداوي مزاجان دارند(dot)زالو درماني به روشي سنتي – طبيعي گفته مي‌شود كه در آن از يك گونه كرم حلقوي (annelid) براي خروج خون اضافي و فاسد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۹:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شنوايي سنجي كودكان در منزل

يكي از مهم ترين حواس در كودكان، حس شنوايي مي باشد. كودكان از طريق شنوايي مي آموزند و با محيط اطراف خود ارتباط برقرار مي كنند. كودكان از زمان جنيني مي شنوند و به صداها واكنش نشان مي دهند. سيستم شنوايي كودكان روز به روز پيشرفت مي كند. نوزادان از سه ماهگي كه صداها را به خوبي مي شنوند 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۶:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف داروي دوكسپين

عملكرد اين دارو شبيه داروي آمي تريپتيلين است. اين دارو اثرات آنتي موسكاريني متوسط و اثرات سداتيو شديدي دارد و مهاركننده فعال باز جذب سروتونين است. در درمان افسردگي، دوكسپين از راه خوراكي به شكل هيدروكلريد داده مي شود. دوز اوليه ۷۵ ميلي گرم روزانه است كه بسته به پاسخ باليني، دوز آن به تدريج تنظيم مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۸:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش پودر گوجه

نكات مهمي كه قبل از خريد پودر گوجه بايد به آنها توجه نمود.
پودر گوجه اصل چيست؟
پودر گوجه را از گوجه خشك شده تهيه مي كنند. گوجه فرنگي را براي مدت طولاني نمي توان نگهداري كرد. به همين دليل آن را بصورت پودر در مي آورند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۶:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

روش پخت سبزي پلو با ماهي مخصوص شب عيد

سبزي پلو با ماهي يكي از غذاهاي بسيار پر طرفدار و مهم براي ايرانيان است. اين غذاي خوشمزه علاوه بر اينكه در طول سال طرفداران خاص خودش را دارد به عنوان يك غذاي مناسبتي هم شناخته مي شود كه در شب تحويل سال ( عيد نوروز ) طبخ مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين سالن زيبايي در پرديس تهران

 خدمات خود را به صورت حرفه اي به شما عزيزان ارائه مي دهد. كساني كه به زيبايي خود اهميت مي دهند و مي دانند حفظ سلامت پوست و مو بسيار مهم است، بهترين سالن زيبايي را انتخاب مي كنند. بهترين سالن زيبايي در پرديس تهران، با انجام خدمات حرفه اي و با استفاده از مواد و ابزار با كيفيت و استاندارد، زيبايي طبيعي پوست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۰:۲۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا پديده سفيدي مو رخ مي دهد؟

سفيدي مو در سنين پيري يك مساله شايع است، اما بسياري از افراد در سنين 20 تا 35 سالگي اين مشكل را تجربه مي كنند. هنگامي كه فوليكول هاي مو مقدار قابل توجهي رنگدانه را از دست مي دهند، به رنگ خاكستري شده و هنگامي كه هيچ گونه رنگدانه اي نداشته باشند، سفيد مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۶:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)