مقالات مقالات .

مقالات

مراحل اجرای دیوار سبز

در مرحله دوم باید یک مجری حرفه ای و با سابقه را برای این کار انتخاب کرد. طراحی دیوار سبز یک امر تخصصی می باشد و برای پیاده سازی آن نیاز است که از افراد متخصص در این حوزه کمک گرفته شود. این افراد ضمن اجرای این طرح به شما آموزش های کافی را برای مراقبت از آن می دهند.

در مرحله سوم، نوع و سیستم ساخت دیوار سبز تعیین می شود. افراد با توجه به بودجه ، نوع مصالح و مکان انتخابی خود اقدام به انتخاب نوع و سیستم ساخت دیوارسبز می کنند. آنها می توانند از نوع پنل های مدولار یا گیاهان بالارونده برای نمای سبز ساختمان خود استفاده نمایند. با توجه به امکانات محل موردنظر می توان از یکی از این سیستم ها یا تلفیقی از آنها استفاده کرد.

در مرحله چهارم برای اینکه دیوارسبز از زیبایی بیشتری برخوردار باشد، از جلوه های زیبایی بصری استفاده می شود. نورپردازی باعث می شود تا زیبایی دیوارسبز چندین برابر شود.

مرحله پنجم انتخاب بهترین گیاه برای دیوارسبز است. در این مورد باید به یکسری نکات توجه نمود. گیاهانی که انتخاب می شوند باید با شرایط آب و هوایی محل سازگاری داشته باشند. بهتر است از گیاهانی استفاده شود که نیاز آبی و سرعت رشد کمی داشته باشند و نیاز به هرس زیاد نداشته باشند.

دقت داشته باشید که رشد نهایی در گیاهان مختلف متفاوت می باشد. عدم توجه به این مسئله ممکن است در نورگیری اختلال ایجاد کند. با توجه به اینکه بستر رشد گیاهان در دیوار سبز کم است، گیاهانی را انتخاب کنید که ریشه کم عمقی دارند.
در انتها برای اینکه دیوار سبز زیبایی داشته باشید، در انتخاب نوع گیاهان و هماهنگی آنها دقت داشته باشید. سعی کنید از گیاهان دائمی و همیشه سبز در گرین وال خود استفاده نمایید.
انتخاب و خرید گیاهان را با توجه به بودجه خود انجام دهید.

در مرحله ششم باید سیستم آبیاری مناسب را انتخاب نمایید. این امر تاثیر زیادی بر موفقیت یا شکست طرح دارد.

شرکت ویدکو گرین ، شرکتی است بین المملی با ساختار EPCM و با محوریت 360 درجه که از فرایند طراحی ، تولید ، اجرا و نگهداری انواع پروژههای کوچک و بزرگ بام سبز ( روف گاردن ) –دیوار سبز – معماری سبز و محوطه را به صورت 0 تا 100 و با اتکا به دانش و تجربه خود به اجرا می رساند .

شرکت ویدکو ارائه دهنده خدمات سبز و ساختمان سبز می‌باشد و این سازمانی متکی به تجربه پرسنل و علم روز دنیا بودهو ارتباط تنگاتنگی با آرشیتکت‌ها ٫ مهندسین عمران و سازه ٫ شرکت‌های ساختمانی و سازندگان دارد. Vdeko با استفاده از محصولات خود و طراحی‌های اکولوژیکی و طبیعت دوست خود، پروژه‌هایی بلند مدت و پایدار و با کیفیت بسیار بالا و در سطح جهانی را ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)