مقالات مقالات .

مقالات

مراحل اجرای دیوار سبز

برای اجرای این طرح در اولین قدم باید محل مناسبی را انتخاب نمود. مکان های مختلفی که برای پیاده سازی این طرح مورد توجه قرار می گیرند شامل دیوارهای قدیمی ساختمان ها، دیوارهای کناری و بلند، دیواره های پارکینگ ها، بزرگراه ها و مراکز صنعتی و کارخانه ها، فضای داخلی اماکن عمومی و ساختمان ها و لابی می شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۱۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فواید زالو درمانی

یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بهترین افراد برای زالو درمانی افراد با مزاج گرم و تَر یا دموی مزاجان و بدترین افراد نیز کسانی هستند که مزاج سرد، خشک یا سوداوی مزاجان دارند(dot)زالو درمانی به روشی سنتی – طبیعی گفته می‌شود که در آن از یک گونه کرم حلقوی (annelid) برای خروج خون اضافی و فاسد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۹:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شنوایی سنجی کودکان در منزل

یکی از مهم ترین حواس در کودکان، حس شنوایی می باشد. کودکان از طریق شنوایی می آموزند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. کودکان از زمان جنینی می شنوند و به صداها واکنش نشان می دهند. سیستم شنوایی کودکان روز به روز پیشرفت می کند. نوزادان از سه ماهگی که صداها را به خوبی می شنوند 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۶:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف داروی دوکسپین

عملکرد این دارو شبیه داروی آمی تریپتیلین است. این دارو اثرات آنتی موسکارینی متوسط و اثرات سداتیو شدیدی دارد و مهارکننده فعال باز جذب سروتونین است. در درمان افسردگی، دوکسپین از راه خوراکی به شکل هیدروکلرید داده می شود. دوز اولیه ۷۵ میلی گرم روزانه است که بسته به پاسخ بالینی، دوز آن به تدریج تنظیم می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۸:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش پودر گوجه

نکات مهمی که قبل از خرید پودر گوجه باید به آنها توجه نمود.
پودر گوجه اصل چیست؟
پودر گوجه را از گوجه خشک شده تهیه می کنند. گوجه فرنگی را برای مدت طولانی نمی توان نگهداری کرد. به همین دلیل آن را بصورت پودر در می آورند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۶:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

روش پخت سبزی پلو با ماهی مخصوص شب عید

سبزی پلو با ماهی یکی از غذاهای بسیار پر طرفدار و مهم برای ایرانیان است. این غذای خوشمزه علاوه بر اینکه در طول سال طرفداران خاص خودش را دارد به عنوان یک غذای مناسبتی هم شناخته می شود که در شب تحویل سال ( عید نوروز ) طبخ می شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران

 خدمات خود را به صورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد. کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و می دانند حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم است، بهترین سالن زیبایی را انتخاب می کنند. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، با انجام خدمات حرفه ای و با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد، زیبایی طبیعی پوست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۰:۲۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا پدیده سفیدی مو رخ می دهد؟

سفیدی مو در سنین پیری یک مساله شایع است، اما بسیاری از افراد در سنین 20 تا 35 سالگی این مشکل را تجربه می کنند. هنگامی که فولیکول های مو مقدار قابل توجهی رنگدانه را از دست می دهند، به رنگ خاکستری شده و هنگامی که هیچ گونه رنگدانه ای نداشته باشند، سفید می شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۶:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)